Handelsbetingelser & privatlivspolitik

HANDELSBETINGELSER & PRIVATLIVSPOLITIK

Generelle oplysninger

Trimmeriet.dk administreres af Caprock ApS

CVR-nr. 39428911

Brådebæksvej 1A

2970 Hørsholm

Mailadresse: info@trimmeriet.dk

Tlf: 89800402


Leveringspolitik


Trimmeriet.dk bestræber sig på at levere de bestilte varer indenfor 1-2 hverdage efter vi har modtaget din bestilling, med mindre andet er aftalt i købsprocessen.

Trimmeriet.dk benytter GLS til levering af din ordre. Fragt omkostningen afhænger af den enkelte ordre størrelse og fremgår af købsprocessen men ligger imellem 0 og 29 kr.

Vi tager ikke kortgebyrer og købesummen bliver først trukket på dit kort ved afsendelse af varen.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Læs mere her: www.viabill.com/kredit  


Fortrydelsesret

Når du handler hos Trimmeriet.dk har du 30 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 30 dage efter modtagelsen af varen. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, kan du benytte vores kontaktformular, som kan udfyldes på https://trimmeriet.dk/pages/kontakt-os. Hvis denne formular benyttes behøver du ikke informere os om din fortrydelse på anden vis.
Du kan også fortryde ved at sende os en mail på info@trimmeriet.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i handelsbetingelserne.


Undtagelser

På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller du kan miste din fortrydelsesret. Følgende varer er undtaget af fortrydelsesretten: Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, når forseglingen er brudt efter leveringen. I vores tilfælde gælder dette cremer.

Fortrydelses retten adskiller sig fra vores tilfredshedsgaranti på følgende måde:
-Med tilfredshedsgarantien har du 30 dage til at prøve produktet og vurdere om det er noget for dig.

Returnering og varens stand
Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 30 dage efter, du har fortrudt.

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor kvittering fra speditør samt evt. track and trace-nummer.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få eventuelle fragtomkostninger tilbage. Manglende original emballage kan eksempelvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Varen bedes du sende til:

Trimmeriet.dk
Egebækvej 98G
2850 Nærum

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende og at personlig fremmøde ikke er muligt.

Dokumentation for dit køb samt returformular
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, kontrollerer vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet, inden for 14 dage.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug,
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Cremer
Al kosmetik leveres forseglet. Forseglede produkter kan af hensyn til hygiejne og sundhed, ikke returneres hvis seglet er brudt efter levering. Denne gælder ikke ved brug af tilfredshedsgarantien.

 

REKLAMATION – HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du har jvf. loven 24 måneders reklamationsret.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os inden for ”rimelig tid”
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og men reklamerer du inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget vil reklamationen altid være rettidig.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@trimmeriet.dk

I tilfælde af at du skal returnere vare(r) under en reklamationssag, bedes du sende varerne til:

Trimmeriet.dk
Egebækvej 98G
2850 Nærum

(Bemærk: Der kan ikke indleveres pakker personligt på denne adresse)

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger ved at sende varen retur til os. 

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace-nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

PRIVATLIVSPOLITIK

Persondata
For at kunne handle på Trimmeriet.dk skal du som minimum oplyse:

  • Navn
    • Adresse
    • Mailadresse
    • Telefon/mobilnummer

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Caprock ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på www.trimmeriet.dk er Caprock ApS

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@trimmeriet.dk  

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse via vores kontaktformular eller på telefon 50 20 00 24. Hvis det ikke lykkes os at finde en tilfredsstillende løsning, kan du, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, indgive en klage til Forbrugerklagenævnet.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Lovvalg og værneting
Køb af varer på Trimmeriet.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

Adgang til data samt ændring, opdatering eller fjernelse af data
Som kunde har du ret til adgang til dine indsamlede datakategorier (artikel 15, 16 og 17), og du kan gøre indsigelse mod registreringen i henhold til de relevante regler i EU’s generelle forordning om databeskyttelse (GDPR). Ved relevant henvendelse vil vi opdatere, ændre eller fjerne personoplysninger, som vi kontrollerer, med forbehold for overtrædelse af lovgivning.

Vi kan afslå anmodninger, der uden grund gentages, kræver uforholdsmæssig stor teknisk indgriben (f.eks. udvikling af nyt system eller i væsentlig grad ændring af eksisterende processer) eller påvirker andre enkeltpersoners persondata. Alle forespørgsler vedr. dette skal rettes direkte til kundeservice via vores kontaktformular.

Sidst opdateret: 16/06-2021

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Trimmeriet.dk

Egebækvej 98G

2850 Nærum

E-mail: info@trimmeriet.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)